آرایشی و زیبایی

چگونه با تغییر آب و هوا، روال مراقبت از پوست خود را تغییر دهید

چگونه با تغییر آب و هوا، روال مراقبت از پوست خود را تغییر دهید

چگونه با تغییر آب و هوا، روال مراقبت از پوست خود را تغییر دهید : خبر خوب این است که شما مجبور نیستید همه محصولات خود را دور بریزید و نیازی به صرف هزینه کلان برای به روز رسانی کامل کیت مراقبت از پوست خود ندارید.تنظیم روتین مراقبت از پوست برای پاییز به این معنی است که تغییرات کوچکی در رژیم فعلی خود ایجاد کنید و به آرامی مواد جدید را معرفی کنید.

نکات زیر را امتحان کنید.

یک پاک کننده ملایم را انتخاب کنید

الحسینی توضیح می دهد: «به عنوان یک قاعده کلی، اگر پوست شما بعد از شستن سفت شد، احتمالاً پاک کننده ای که استفاده می کنید سد پوستی شما را مختل کرده است. در عوض، باید پاک‌کننده‌ای را انتخاب کنید که پوست شما را بدون از بین بردن رطوبت تمیز کند. به گفته رایان، تعویض پاک کننده هایی که کف یا کف می کنند با پاک کننده های روغنی یا مومیایی بهترین گزینه است.

یک مرحله هیدراتاسیون اضافه کنید

با دمای سرد و حرارت مرکزی که پوست را خشک می کند، افزودن آبرسانی به پوست کلیدی است.

رایان توصیه می کند که یک مرحله هیدراتاسیون اضافی مانند اسپریتز آبرسان را بلافاصله پس از پاکسازی اضافه کنید.

او توصیه می کند از محصولاتی استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده هستند، مانند:

  • گلیسرین
  • هیالورونات سدیم
  • اسید هیالورونیک

الحسینی اسید هیالورونیک را نیز توصیه می کند. او توضیح می دهد: “به عنوان یک مرطوب کننده، رطوبت را جذب می کند و مانند یک اسفنج عمل می کند و آن را به یک ماده ضروری برای حفظ تعادل رطوبت پوست تبدیل می کند.”

اسید هیالورونیک را در محصولاتی مانند سرم ها و مرطوب کننده ها خواهید یافت.

مرطوب کننده غنی تری انتخاب کنید

یکی از بزرگترین چالش های مراقبت از پوست در پاییز، هدف قرار دادن از دست دادن رطوبت است. برای کمک، رایان پیشنهاد می‌کند از مرطوب‌کننده‌های کمی غنی‌تر استفاده کنید یا یک روغن صورت را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. او توصیه می‌کند: «می‌توانید لوسیون سبک یا مرطوب‌کننده‌های مبتنی بر ژل خود را با چیزی کمی غنی‌تر جایگزین کنید تا رطوبت را در خود ببندید».

مرطوب‌کننده‌های ضخیم‌تر معمولاً محتوای روغن بیشتری دارند. رایان توضیح می‌دهد: «روغن‌ها نرم‌کننده هستند و پوست ما را نرم و لطیف نگه می‌دارند، اما به هیدراتاسیون نیز کمک می‌کنند.

به استفاده از SPF ادامه دهید

ممکن است نور خورشید خیلی اوقات ظاهر نشود، اما این بدان معنا نیست که باید کرم ضد آفتاب خود را در سطل زباله بیندازید. شما همچنان باید از خود در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کنید حتی اگر هوا ابری باشد. (منبع)

برای مطلب مرتبط به این مقاله سری بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *