تناسب اندام و تغذیه

چرا قرص لاغری میخورم لاغر نمیشم؟

چرا قرص لاغری میخورم لاغر نمیشم؟

چرا قرص لاغری میخورم لاغر نمیشم؟ درست است که قرص لاغری چربی سوز است و با مصرف آن باید لاغر شوید اما مصرف قرص لاغری باید به همراه قوانین باشد. اگر این قوانین رعایت نشود مصرف این قرص ها نتایج مطلوب نخواهد داشت. رعایت رژیم غذایی بصورت علمی از نکات دستوری مصرف قرص لاغری می باشد.
برنامه غذایی مناسب در کنار مصرف قرص لاغری از نکات مهم لاغر شدن است. قطع کردن داروی لاغری باعث برگشت پذیری به مراحل چاق شدن خواهد شد. مصرف قرص لاغری در کنار حرکات ورزشی به چربی سوزی جسم شما سرعت می دهد. این روش باید بصورت مستمر ادامه پیدا کند و در هیچ زمانی نباید این روش را ترک نمایید. مطالعات بر روی افراد چاق نشان می دهد، بیش از شصت در صد از افراد چاق با این روش وزن بسیار زیادی را از دست داده اند. افراد دیگر نیز که نتوانسته اند موفق شوند، بخاطر این است که بصورت مستمر ادامه نداده و یا بر اثر خستگی برنامه لاغری را ترک کرده اند.

قرص های لاغری عرضه شده در فروشگاه آنلاین الماس لاغری:
قرص لاغری هرموس | قرص لاغری بلک اسلیم پلاس | قرص لاغری بلک اسلیم | قرص لاغری پلاتین | قرص لاغری گلوریا
قرص لاغری فیل اسلیم | قرص لاغری ایزی اسلیم | قرص لاغری پاپایا | قرص لاغری رزبری کتون | قرص لاغری الفا اسلیم

قرص لاغری گوجی بری  – قرص لاغری گلدن لیمب – قرص لاغری اسلیم پلاس – قرص لاغری ادیوس – قرص لاغری ویکتوریا –قرص لاغری ریداکتیل – قرص لاغری جیسی – قرص لاغری چیاسید – قرص لاغری تنویید – قرص لاغری اواک – قرص لاغری تیتانیوم – قرص لاغری استرابری – قرص لاغری گواوا – قرص لاغری گلد اسلیم – قرص لاغری نچرالی اسلیم – قرص لاغری بلوتامین – قرص لاغری گود بادی – قرص لاغری فایو اس – قرص لاغری لوتوس  – قرص لاغری گلدن کافی 

چرا با خوردن قرص لاغری لاغر نمیشم؟

این بخاطر این است که بدون مشاور و بدون برنامه به سراغ قرص لاغری می روید. برنامه های غذایی رژیمی ندارید و به سراغ شیرینی ها، چربی ها می روید. مصرف شیرینی ها خواص قرص های لاغری را از بین می برد. از نان های تیره و سنگک استفاده کنید. در مصرف غلات از جو استفاده کنید، مصرف جو به روند کاهش وزن کمک می کند. از بیسکویت های حاوی سبوس استفاده نمایید. مصرف سبزیجات مخصوصا کاهو و اسفناج برای لاغری مناسب است. مصرف گوشت باعث کمبود وزن می شود.
برای اینکه به وزن مطلوب برسید، باید مصرف نوشابه های شیرین گاز دار را کنار بگذارید و اقدام به پیاده روی کنید. برنج و سرخ کردنی ها را کنار بگذارید و آب زیاد مصرف کنید. مصرف آب باعث می شود تا چربی های سوخته از بدن خارج شود. کتاب رازهای کاهش وزن را مطالعه کنید و به آن عمل نمایید.

مصرف دارو لاغری در چه افرادی بیشتر بوده است؟

مصرف دارو لاغری در بین افراد آگاه و دارای اطلاعات زیاد، کمتر از افراد نا آگاه نیست. بنابراین اکثر افرادی که احساس می کنند وزن آنها به شکلی زیاد شده است به شکل وسوسه انگیز به طرف قرص لاغری می روند. پژوهش ها نشان می دهد که قرص لاغری وزن افراد زیادی را کم کرده است. همچنین در روزنامه ها و مجلات و رسانه ها تاثیر قرص لاغری در بین افراد چاق نمایان است.
بنابراین مصرف قرص لاغری توسط افراد چاقی که در برنامه های تلویزیونی نشان داده شده است، حاکی از آن است که افرادی که شکم شش تکه ای دارند در اثر ورزش طولانی مدت موفق به این کار شده اند. مشاهده این افراد شما را وسوسه می کند تا آگاهانه و یا نا آگاهانه به طرف قرص لاغری بروید. حال باید بررسی کنید که قرص لاغری تا چه اندازه می تواند شما را به اندام زیبا و خوش فرم نزدیک کند.

بهترین مکان برای خرید داروی لاغری

ممکن است افرادی باشند که داروی لاغری را از عطاری و یا داروخانه و یا فروشگاه های مکمل و یا باشگاه ورزشی تهیه کنند. شما سعی کنید قرص لاغری را از داروخانه تهیه کنید. زیرا که در کشور ما نظارت بهداشتی بر داروخانه بیشتر است. نظارت بر داروخانه از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد. خرید قرص لاغری از داروخانه مطمئن تراست، علاوه بر آن قیمت قرص لاغری از داروخانه مناسبت تر از مکان های دیگر است.
قرص لاغری موجود در داروخانه گیاهی است و افرادی که بدنبال داروی گیاهی هستند، می توانند آن را از داروخانه نیز تهیه نمایند. ممکن است این داروها در عطاری ها و باشگاه های ورزشی نیز یافت شود . بعد از مصرف طولانی داروی لاغری ممکن است، جسم شما واکنش کمتری بدهد و این مورد طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
پس از یک دوره مصرف داروی لاغری ممکن است، جسم شما به دارو عادت کند و واکنش آن به دارو کمتر شود. این واکنش با مصرف زیاد دارو بیشتر نمی شود. بنابراین وقتی جسم شما وارد مرحله خطر شود، به محرک های درون داروها جواب نمی دهد و معمولا دارو بی اثر خواهد شد. با توجه به نوع تاثیر دارو شما باید دارو را قطع کنید و از مشاوره لاغری اطلاعات کسب نمایید.

چرا قرص لاغری میخورم لاغر نمیشم؟

داروهای لاغری به چند قسمت تقسیم می شوند؟

داروهای لاغری به چهار دسته تقسیم می شوند، دسته اول دفع کننده چربی ، دسته دوم کاهش دهنده اشتها، دسته سوم چربی سوز و دسته چهارم ملین ها هستند که بعضی از آنها بصورت چای تولید شده اند. دسته اول که بنام اکلیستات معروف هستند در کشور ایران بنام نوستات نیز یافت می شود. این دارو در بازار خارج از کشور با نام زنیکال معروف است. دارو لاغری باعث می شود چهل درصد از چربی های غذا دفع گردد. اما پژوهشگران می گویند که این دارو با کربوهیدراتی و مواد قندی هیچ کار نمی کند و تاثیر ندارد. همچنین این دارو به کلیه و کیسه صفرا و کبد آسیب جدی می رساند. گفته شده افرادی که این دارو را مصرف می کنند، باید لباس های زیر خود را دور بیندازند.
دسته دوم که اشتها را کاهش می دهد نیز باعث سردرد شدید و درد معده می شود. دسته سوم نیز باعث سوختن چربی می شود، اما این دارو بدون ورزش تاثیری ندارد. همچنین تاثیر این داروها مقطعی است و ممکن است پس از مدتی جسم شما به این داروها واکنش نشان ندهد. بی خوابی و سرگیچه از عوارض قرص های دسته سوم است. دسته چهارم ملین ها هستند این داروها باعث تخلیه روده ها شده و مکانیسم اثر این دارو دفع آب است. عوارض این دارو ذخیره سازی چربی در بدن است.

مزایای استفاده از قرص لاغری

داروهای لاغری همه مضر نیستند، قرص های لاغری چربی سوز هستند و در کنار ورزش و برنامه غذایی مناسب که توسط مشاور به شما داده می شود، جسم شما لاغر می شود. همچنین با لاغر شدن چاپکی شما بیشتر و جابجایی شما از مکانی به مکان دیگر بهترخواهد شد.
چربی سوزی مانند این است که از حمل یک چیز سنگین نجات پیدا کرده و پس از یک کار سنگین نفس راحتی بکشید. برای شروع حتما یک مشاور خوب انتخاب کنید. مشاور باعث می شود که چربی سوزی را ادامه دهید و تا حصول نتیجه به شما کمک خواهد کرد. زیرا که ممکن است وسط کار از مصرف دارو چربی سوز خسته شده و بدون نتیجه دست از چربی سوزی بکشید. مشاور با برنامه های ورزشی و غذایی که به شما می دهد، باعث می شود که عملکرد شما علمی و با سرعت بیشتری اقدام به چربی سوزی کنید

لینک فروشگاه

لینک منبع

 

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *