مراقبت و سلامتی

رابطه جنسی چگونه بر احساسات شما تأثیر می گذارد؟

رابطه جنسی چگونه بر احساسات شما تأثیر می گذارد؟

رابطه جنسی چگونه بر احساسات شما تأثیر می گذارد؟ اولین چیزها: رابطه جنسی برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد رابطه جنسی می تواند بیان نهایی عشق و صمیمیت عاشقانه باشد. یا یک ترن هوایی احساسی. یا یک تسکین دهنده تنش یا همه چیز مربوط به تولید مثل است. یا به سادگی زمان خوبی است. می تواند همه این چیزها و بیشتر باشد.

رابطه جنسی برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. و هر چیزی که برای شما معنی دارد، لزوما ثابت نیست. این می تواند در مقاطع مختلف زندگی شما یا حتی از یک روز به روز دیگر به معنای چیزهای مختلفی باشد.

میدونی چیه؟ همه چیز کاملا طبیعی است

با وجود کلیشه ها، جنسیت شما هیچ ارتباطی با واکنش عاطفی شما به رابطه جنسی ندارد . زنان تحت تأثیر احساسات خود هستند. مردان به شدت بر احساسات اندکی که دارند کنترل دارند. حداقل این همان چیزی است که حکمت عامه پسند ما را مجبور می‌کرده باشد. این ایده ها ریشه های عمیقی دارند، اما انسان ها بسیار پیچیده تر از آن هستند. مطالعاتی انجام شده است که نشان می دهد زنان حداقل در ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپای غربی بیشتر احساسات خود را بیان می کنند.

آنها همچنین پیشنهاد می کنند که مردان پاسخ فیزیولوژیکی یکسان یا بیشتر به استرس های عاطفی دارند. این تفاوت می تواند ناشی از تأثیر فرهنگی باشد که در آن زندگی می کنیم. شاید ما به سادگی به آنچه به ما گفته شده قابل قبول است عمل کرده ایم.

این روزها، مردم کمتر تمایل دارند که با دسته بندی های ساده جنسیتی مطابقت داشته باشند. جنسیت شما هر چه باشد و چه آشکارا آن را بیان کنید یا نه، واکنش عاطفی شما به رابطه جنسی منحصراً متعلق به شماست.

برخی از افراد برای تجربه جاذبه فیزیکی نیاز به جذب عاطفی دارند

رابطه جنسی چگونه بر احساسات شما تأثیر می گذارد؟ آیا لازم است قبل از اینکه هر فکری در مورد رابطه جنسی وارد ذهن شما شود، سطحی از جاذبه عاطفی را احساس کنید؟ اگر به نظر شما شبیه است، مطمئنا تنها نیستید. شاید شما نیاز به ارتباط در سطح معنوی داشته باشید. شاید این ذهن آنها یا این واقعیت است که شما در برخی از فلسفه های اساسی زندگی مشترک هستید.

شاید اولین هیجان را زمانی که آنها شما را تا زمانی که گریه کردید بخندید، احساس کردید. شما به دنبال صمیمیت هستید هنگامی که احساسات شما در منطقه قرار گرفتند و ارتباط عاطفی برقرار کردید، ممکن است شروع به احساس برانگیختگی فیزیکی کنید.

در خارج از آن منطقه، شما فقط اهل رابطه جنسی نیستید. شما درگیر عشق ورزیدن هستید دبرخی دیگر دریافتند که عمل بر روی جاذبه فیزیکی می تواند منجر به جذب عاطفی شود برخی افراد از نظر فیزیکی مانند آهنربا به هم کشیده شده اند. یک واکنش شیمیایی، یک گرسنگی، یک ولع صرفاً جسمانی برای فیزیکی شدن با شخص دیگری وجود دارد. شهوت است (منبع)

برای مطلب مرتبط به این مقاله سری بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *