مراقبت و سلامتی

تشخیص اضطراب در کودکان

تشخیص اضطراب در کودکان

تشخیص اضطراب در کودکان : دوران کودکی و نوجوانی پر از تجربیات و اتفاقات جدید و ترسناک است. برخی از کودکان یاد می گیرند که با این ترس ها مقابله کنند و آنها را بپذیرند. با این حال، یک اختلال اضطرابی می تواند مقابله با آن را برای کودک دشوار یا غیرممکن کند. همان معیارها و ارزیابی های تشخیصی که برای بزرگسالان استفاده می شود، برای کودکان نیز اعمال می شود. در برنامه مصاحبه اضطراب و اختلالات مرتبط برای DSM-5 (ADIS-5)، پزشک با شما و فرزندتان در مورد علائم آنها مصاحبه می کند.

علائم در کودکان مشابه علائم بزرگسالان است. اگر متوجه علائم اضطراب یا هر رفتار اضطرابی یا نگران کننده ای شدید که بیش از دو هفته طول کشید، کودک خود را نزد پزشک ببرید. در آنجا می توان آنها را از نظر اختلال اضطراب بررسی کرد.

برخی تحقیقات نشان می دهد که اضطراب می تواند یک جزء ژنتیکی داشته باشد. اگر فردی در خانواده شما تا به حال مبتلا به اضطراب یا اختلال افسردگی تشخیص داده شده است، به محض مشاهده علائم، فرزند خود را ارزیابی کنید. تشخیص صحیح می تواند منجر به مداخلاتی شود تا به آنها در مدیریت اضطراب در سنین جوانی کمک کند.

با Bezzy برای افسردگی، شما هرگز تنها نیستید.

اگر با افسردگی زندگی می‌کنید، به دیگرانی بپیوندید که درک می‌کنند در چه شرایطی قرار دارید. یک فضای امن برای پیدا کردن جامعه، راهنمایی و پشتیبانی با هم پیدا کنید.

  • توصیه های دنیای واقعی
  • 18 هزار عضو فعال
  • بحث های شبانه
  • در صورت تشخیص اضطراب چه باید کرد

به جای پایان دادن به یا درمان آن، بر مدیریت اضطراب خود تمرکز کنید. یادگیری بهترین روش برای کنترل اضطراب می تواند به شما کمک کند زندگی رضایت بخشی داشته باشید. شما می توانید روی جلوگیری از قرار گرفتن علائم اضطراب در راه رسیدن به اهداف یا آرزوهایتان کار کنید. برای کمک به مدیریت اضطراب خود، چندین گزینه دارید.

دارو

اگر تشخیص داده شود که شما یا فرزندتان اضطراب دارید، پزشک احتمالاً شما را به روانپزشکی ارجاع می دهد که می تواند تصمیم بگیرد که چه داروهایی برای اضطراب بهتر عمل می کنند. پایبندی به برنامه درمانی توصیه شده برای اثربخشی داروها بسیار مهم است. سعی کنید درمان خود را به تاخیر نیندازید. هر چه زودتر شروع کنید، موثرتر خواهد بود.

درمان

همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که به یک درمانگر مراجعه کنید یا به یک گروه حمایتی برای افراد دارای اضطراب بپیوندید تا بتوانید آشکارا در مورد اضطراب خود صحبت کنید. این می تواند به شما کمک کند نگرانی های خود را کنترل کنید و به آنچه باعث اضطراب شما می شود برسید.

گزینه های درمانی آنلاین

بررسی ما را در مورد بهترین گزینه های درمانی آنلاین بخوانید تا مناسب خود را پیدا کنید.

انتخاب های سبک زندگی

تشخیص اضطراب در کودکان : راه های فعالی برای کاهش استرس خود پیدا کنید. این می تواند تأثیری که اضطراب ممکن است بر شما بگذارد را کاهش دهد. برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید عبارتند از:

  • ورزش منظم داشته باشید.
  • سرگرمی هایی را پیدا کنید که ذهن شما را درگیر یا درگیر می کند.
  • در فعالیت هایی که از آنها لذت می برید شرکت کنید.
  • یک دفتر روزانه از افکار و فعالیت ها داشته باشید.
  • برنامه های کوتاه مدت یا بلند مدت ایجاد کنید.
  • با دوستان معاشرت کنید. (منبع)

برای مطلب مرتبط به این مقاله سری بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *