آرایشی و زیبایی

تزریق بیوتین و دکسپانتنول برای ریزش مو

تزریق بیوتین و دکسپانتنول برای ریزش مو

تزریق بیوتین و دکسپانتنول برای ریزش مو: بیوتین نوعی ویتامین B کمپلکس است که به طور طبیعی در انواع غذاها وجود دارد. تزریق بیوتین برای بهبود موهای نازک، شکننده یا نازک استفاده می شود. اگرچه بیوتین به طور طبیعی در غذاهای مختلف وجود دارد، اما افرادی که از کمبود آن رنج می برند معمولاً یک مشکل ژنتیکی دارند که مانع از جذب کامل این ماده مغذی می شود.

اعتقاد بر این است که ویتامین بیوتین پروتئین اصلی تشکیل دهنده مو، پوست و ناخن را بهبود می بخشد.

این پروتئین پایه کراتین نام دارد. کمبود بیوتین می تواند باعث شکنندگی مو و ریزش مو شود.

بیوتین را می توان به شکل قرص یا تزریق داخل عضلانی مصرف کرد بسیاری از مکمل ها و ویتامین ها به طور کامل توسط بدن ما از طریق مصرف جذب نمی شوند و بنابراین تزریق بیوتین instramusclauar در افزایش سریعتر سطح بیوتین در بیماران مفید بوده است.

تزریق داخل عضلانی بیوتین برای رشد و تقویت مو نیز دست به دست هم می دهد.

همچنین برای رشد مو، ریزش مو، تقویت فولیکول‌های مو و تحریک موی سلول‌های مو می‌توان در کنار PRP یا پلاسمای غنی از پلاکت پوست سر استفاده کرد.

بیشتر مردم بیوتین مورد نیاز خود را از طریق خوردن یک رژیم غذایی سالم دریافت می کنند، اما ادعاهای زیادی وجود دارد که دریافت بیوتین بیشتر می تواند قند خون شما را تنظیم کند، مو، پوست و ناخن های سالم را تقویت کند و به مادران باردار کمک کند تا نوزادان سالم تری داشته باشند.

بیوتین را می توان به صورت خوراکی مصرف کرد، برای حفظ منظم مو، پوست و ناخن های سالم به عضله دلتوئید تزریق کرد و همچنین برای جوان سازی مو به پوست سر.

از میزان متابولیسم پشتیبانی می کند

در کنار افزایش متابولیسم، بیوتین می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. اساساً مصرف یا مصرف بیوتین میزان متابولیسم در حالت استراحت را افزایش می دهد. از آنجایی که این ویتامین متابولیسم شما را افزایش می دهد، می تواند به تسریع کاهش وزن کمک کند

از رشد سلول های سالم حمایت می کند

یکی از نقش های اصلی ویتامین H تنظیم تشکیل DNA است. این تضمین می کند که اطلاعات ژنتیکی در هر سلول به درستی کار می کند و به درستی تکثیر می شود. اگرچه رشد سلولی قوی همیشه مهم است، اما زمانی که سلول های شما به سرعت در حال تقسیم شدن هستند، مانند دوران بارداری، بسیار مهم است.

با تحریک رشد مو به ریزش مو کمک می کند

یکی از بزرگترین فواید بیوتین این است که به تحریک رشد مو کمک می کند و باعث ضخیم شدن مو و براق تر به نظر رسیدن مو می شود. بیوتین همچنین می‌تواند به موها کمک کند تا سالم‌تر به نظر برسند و در عین حال سریع‌تر و پایدارتر رشد کنند. این برای افراد سالمی که می‌خواهند موهایشان بهترین ظاهر را داشته باشند، و همچنین کسانی که مشکلات سلامتی دارند که منجر به بی‌درخشی موهایشان می‌شود، مفید است.

به حفظ پوست و ناخن کمک می کند

تزریق بیوتین و دکسپانتنول برای ریزش مو : برای بسیاری از افراد، کمبود ویتامین H همچنین می تواند منجر به مشکلات قابل توجهی در سلامت درونی و ظاهر بیرونی پوست آنها شود. خشکی و خارش پوست یکی از شایع ترین مسائل است، اگرچه شرایط جدی تری مانند آکنه و پسوریازیس نیز ممکن است ایجاد شود. به خاطر داشته باشید که اگر پوست خود را از درون به بیرون تغذیه نکنید، مشکلات هورمونی ناشی از آن می تواند منجر به مشکلات جدی پوستی شود. در بیشتر موارد، مکمل بیوتین می تواند مشکل را اصلاح کند، پوست را بهبود بخشد و به ایجاد درخشش جوانی کمک کند. (منبع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *