تناسب اندام و تغذیه

بهترین قرص لاغری کدام است؟ عملکرد، مزایا و عوارض

بهترین قرص لاغری کدام است؟ عملکرد، مزایا و عوارض

بهترین قرص لاغری کدام است؟ عملکرد، مزایا و عوارضبسیاری از ما تجربه تنگ شدن لباس هایمان را داشته ایم. چاقی یا اضافه وزن از جمله مشکلاتی است که انسان امروز با آن دست به گریبان است. بهترین قرص لاغری با بررسی اجمالی آمارهای منتشر شده می توان پذیرفت که سرانه افزایش وزن در جهان رو به افزایش است. از این رو کاهش وزن به دغدغه ای عمومی تبدیل شده است. بدون شک پیروی از یک برنامه غذایی و ورزشی مناسب می تواند منجر به لاغری شود. اما این امر در حوصله و وقت بسیاری نمی گنجد. به همین دلیل متخصصان حوزه تغذیه اقدام به عرضه قرص لاغری کرده اند. در خصوص این قرص ها اطلاعات محدودی وجود دارد از این رو این مقاله به معرفی آنها پرداخته است.

آشنایی با انواع قرص لاغری

قرص لاغری پدیده نوظهوری نیست. بر اساس آنچه در تاریخ ثبت شده، قرص لاغری اولین بار توسط یک حکیم یونانی در قرن دوم پس از میلاد تولید شده است. بعد از آن قرص های گوناگونی تحت عنوان قرص لاغری عرضه شده است اما هیچ کدام از آنها موفق به اخذ مجوز سازمان‌های معتبر نشده اند. اما امروزه در بازار می توان شاهد عرضه مکمل های مفیدی برای کاهش وزن بود. این مکمل ها همگی دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند.

از کجا قرص لاغری بخرم؟

خرید قرص لاغری از جمله مسائلی است که نیازمند توجه بسیاری است. بهترین مکان برای خرید این قرص ها داروخانه های سراسر کشور است زیرا داروخانه ها تنها مجاز به فروختن داروهای استاندارد هستند. در واقع تمامی داروهای تولید شده در خارج و داخل کشور مطابق با استانداردهای تعریف شده در جهان مورد بررسی قرار می گیرند. بعد از آن عوارض احتمالی آنها مورد بررسی قرار می گیرد. اگر داروها مراحل ذکر شده را به خوبی پشت سر بگذارند موفق به اخذ مجوز فروش در داروخانه ها می شوند.
مطالب ذکر شده در بالا تاییدیه ای برای قابل اعتماد بودن قرص لاغری عرضه شده در داروخانه ها است. اما خرید حضوری از داروخانه ها مستلزم داشتن نسخه پزشکی است. این امر فرایند خرید را اندکی دشوار می کند. از این رو بهترین راهکار خرید از فروشگاه های آنلاین است. اما در این بین نباید از اعتبار و سابقه فروشگاه آنلاین غافل شد. در ادامه به معرفی یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزه فروش قرص لاغری می پردازیم.


بهترین قرص لاغری کدام است؟ عملکرد، مزایا و عوارض

بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

۱. قرص لاغری گلوریا

قرص لاغری گلوریا امروزه به یکی از پرطرفدارترین قرص های لاغری تبدیل شده است. این قرص را یک شرکت اسپانیایی تولید می کند که در واقع نام قرص هم از اسم همین شرکت گرفته شده است : شرکت گلوریا! کارکرد این قرص به این شکل است که مولکول های چربی را در بدن در هم می شکند و انرژی پنهان آنها را در اختیار بدن می گذارد. این کار با افزایش متابولیسم صورت می گیرد.

با مصرف قرص لاغری گلوریا، اشتهای فرد کاهش می یابد و بدن برای جبران نیازهای خود به سراغ چربی های انباشته شده و قدیمی خود می رود. در اینجا و برای موفقیت این فرآیند سازندگان قرص گلوریا توصیه می کنند که فرد مصرف کننده حتما آب فراوانی بنوشد. نوشیدن دو لیوان آب پیش از تناول وعده های ناهار و شام تاثیر گذاری قرص گلوریا را چند برابر می کند. توصیه دیگر شرکت تولید کننده گلوریا تناول مولتی ویتامین روزانه است. با این کار ویتامین های ضروری بدن و نیز مواد معدنی آن تامین می شود.

۲. قرص لاغری آلفا اسلیم

قرص لاغری آلفا اسلیم (Alpha Slim) یک محصول آمریکایی ساخت شرکت Ader science است که سال ها به عنوان یکی از قدرتمندترین قرص های لاغری موجود در ایران در بازار حضور داشته است. قرص آلفا اسلیم با مکانیزم کاهش اشتها و چربی سوزی به کاهش وزن افراد دارای اضافه وزن بالا و افرادی که در اثر مصرف قرص های لاغری دیگر دچار استپ وزنی شده اند کمک می کند.

قرص لاغری آلفا اسلیم تنها دارای بسته بندی ۵۰ عددی می باشد. هر کپسول آلفا اسلیم دارای ۲۵۰ میلی گرم ماده موثره است.

بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت

۳. قرص لاغری بلک اسلیم

اگر می‌خواهید لاغر شوید از قرص لاغری بلک اسلیم ۳۰ عددی استفاده کنید. این قرص حاوی ترکیبات محرک می‌باشد که به شما در لاغری و چربی سوزی کمک می‌کند. کپسول بلک اسلیم ساخت کشور فرانسه است. این قرص دارای گزانتین می‌باشد. گزانتین به طور طبیعی در قهوه، بعضی از دمنوش ها و حتی کاکائو وجود دارد. خواص محرک و انرژی زا این ترکیبات باعث کم شدن اشتهای شما، افزایش متابولیسم در بدن شما، چربی سوزی بیشتر و در نتیجه لاغری می‌شود.

مصرف قرص لاغری بلک اسلیم باعث می‌شود تا شما کمتر غذا بخورید و بیشتر احساس سیری کنید. بنابراین می‌توانید بدون ورزش کردن در کمترین زمان ممکن لاغر شوید. مواد گیاهی موجود در این کپسول نقش موثری در لاغر شدن شما دارند. همچنین مصرف قهوه سبز باعث کمتر شدن کلسترول خون شما می‌شود.

۴. قرص لاغری پاپایا

قرص لاغری پاپایا یکی از جدیدترین قرص های لاغری عرضه شده در بازار است. این محصول ساخت کشور فیلیپین است و با استفاده از عصاره میوه پاپایا قادر است منجر به کنترل وزن برای زنان و مردان، افزایش متابولیسم و بهبود سلامتی عمومی بدن گردد. این میوه دارای کالری کم و فیبر بالایی است؛ از این رو، اشتها را کاهش می دهد و با کاهش میزان غذای مصرفی به کاهش وزن کمک می کند.

کپسول لاغری پاپایا در بسته بندی های ۳۰ عددی عرضه می شود و با مصرف یک دوره ۳۰ روزه از این محصول کاهش وزن تقریبی ۶ تا ۱۰ کیلوگرم حاصل خواهد شد.

پاپایا یکی از میوه های گرمسیری است که بومی مناطق گرمسیری آمریکا و مکزیک است و در هند، آفریقای جنوبی، سریلانکا و فیلیپین نیز کشت می شود. پاپایا در یزد در ایران نیز کاشته شده است و در این کشور به عنوان میوه وارداتی نیز به فروش می رسد. پاپایا که نام علمی آن Carica papaya است، یکی از گونه های خانواده Caricaceae است. این گیاه مانند سایر درختان این خانواده دارای ساقه گوشتی بلند و میوه ای گلابی مانند آن است که در انتهای این ساقه یا تنه به آن متصل است. این میوه همچنین به Papaw یا Papita یا Carica معروف است. در ادامه در مورد مزایا و مشخصات پاپایا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بهترین قرص لاغری نی نی سایت

۵. قرص لاغری رزبری کتون

قرص لاغری رزبری کتون تمشک (Raspberry Ketone) یکی از محبوب ترین مکمل های لاغری می باشد. قرص لاغری رزبری کتون باعث تجزیه موثرتر چربی های بدن و در نتیجه چربی سوزی بهتر خواهد شد. قرص لاغری کتون تمشک یک ماده شیمایی است که از تمشک گرفته شده و در موارد مختلف استفاده می شود.

قرص لاغری رزبری کتون تمشک (Raspberry Ketone)باعث افزایش سطح هورمون آدیپونکتین به عنوان یک عامل افزایش دهنده متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود. آدیپونکتین یک هورمون پپتیدی است که در انسان ها از بافت چربی ترشح می شود و بر روی متابولیسم چربی و گلوکز اثر می گذارد. آدیپونکتین حساسیت کبد به انسولین را افزایش می دهد و باعث کاهش میزان خروجی گلوکز از کبد می شود. علاوه بر این افزایش سطح آدیپونکتین مصرف گلوکز را در عضلات افزایش می دهد و مانع از بالا رفتن قند خون می گردد.

۶. قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

قرص لاغری بلک اسلیم پلاس محصولی از شرکت بزرگ الماس لاغری ، تنها نمایندگی کشور فرانسه در ایران است که کیفیتی فراتر از قرص های چینی به ایرانیان عزیز عرضه میکند. این قرص ها در بسته های ۳۰ عددی تهیه شده و دارای کپسول سافت ژل است تا ترکیبات آن سریعتر و راحتتر جذب بدن شود و همچنین بلع آسان تری برای شما به ارمغان بیاورد.

ترکیبات قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

  • نیاسینامید
  • پوریا
  • پوست مگنولیا
  • ریشه جنسینگ پاناکس
  • برگ پریلا
  • فسفاتیدیل سرین
  • گیاه گل شور
  • ریشه Scutellaria

چرا از قرص های لاغری بلک اسلیم پلاس استفاده کنیم؟

  • در اکثر قرص ها و مکمل های لاغری حال حاضر به علت داشتن ترکیبات مشابه، بدن عادت به قرص لاغری میکند و قرص کارایی خود را از دست میدهد. قرص گیاهی بلک اسلیم پلاس این دغدغه را حل کرده و منجر به رضایت خاطر خریداران خود شده است.
  • ورزش از فعالیت هایی است که در دراز مدت موجب سوخت و ساز چربی بدن میشود اما فعالیت های ورزشی هم بعد از مدتی باید شدت یابند تا بدن به آنها عادت نکند. سنگینی حرکات برای گروهی از افراد یا نبود زمان کافی برای افراد شاغل ورزش را هم به راه های پر دردسر لاغری تبدیل کرده است. قرص لاغری بلک اسلیم پلاس بدون نیاز به ورزش، بوسیله ترکیبات گیاهی بدون عوارض، این حالت چربی سوزی را در بدن ایجاد کرده و مولکولهای چربی را در سرتاسر بدن بخصوص ناحیه شکم و پهلو، ازبین میبرد.
  • تاثیرات قرص لاغری بلک اسلیم پلاس در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون عوارض اتفاق می افتاد بطوریکه برای ۹۰ درصد افراد در ۱۰ روز اول استفاده، تاثیرات قابل مشاهده خواهد بود و با ادامه مصرف شما میتوانید ۱۰ الی ۱۷ کیلو کاهش وزن داشته باشید!
  • از آنجایی که کپسول های بلک اسلیم پلاس به سلامت و زیبایی شما اهمیت میدهد، با استفاده از ترکیبات معدنی متنوع و ۸ نوع ویتامین از افتادگی پوست شما بعد از لاغری جلوگیری و طراوت آن را حفظ میکند.

بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران

۷. قرص لاغری لوتوس

قرص لاغری لوتوس (Lotus Slim) به عنوان بهترین محصول کاهش وزن در بازار شناخته می شود. این محصول از فرمولاسیون قوی با ترکیبات استاندارد و دوز مشخص، ساخته شده است. اگر می خواهید بهترین قرص کاهش دهنده عالی اشتها که از ترکیبات چربی سوز قوی ساخته شده را تهیه نمایید پیشنهاد ما به شما، قرص لاغری لوتوس است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این قرص لاغری، از بین بردن چربی های قدیمی و چربی های سلولزی می باشد.
Lotus Slim، جدیدترین محصول لاغری در سال 2022 از کشور هند است. آن دسته از افرادی که تا به الان نتوانسته اند با استفاده از داروهای لاغری به هدف خود جهت کاهش وزن دست یابند، می توانند از کپسول لاغری لوتوس استفاده نمایند. بدین صورت می توان تفاوت این محصول را با سایر محصولات لاغری موجود در بازار به خوبی متوجه شد.

قرص لاغری لوتوس چه مزایایی دارد؟

  • از بین بردن اشتهای کاذب
  • کمک به افزایش متابولیسم بدن
  • کمک به چربی سوزی بدن بدون نیاز به انجام فعالیت های ورزشی
  • کاهش وزن بدن (۸ الی ۱۰ کیلو) در طول یک دوره زمانی مشخص
  • کمک به سفت شدن پوست و جلوگیری از آویزان شدن آن
  • کمک به کاهش فوق العاده کلسترول و چربی خونتامین
  • انرژی مورد نیاز بدن در مواقع خستگی

۸. قرص لاغری هرموس

اگر تاکنون قرص های لاغری زیادی را مصرف کردید و نتیجه ای نگرفتید و به طور کلی ناامید می باشید، توصیه ما به شما قرص لاغری هرموس می باشد. این قرص با سایر قرص های لاغری از زمین تا آسمان فرق داشته و از همان روز اول، تاثیر های شگفت انگیز خود را نمایش خواهد داد. این قرص که به صورت بسته ی ۴۰ عددی می باشد، با تکنولوژی و علم روز دنیا ساخته شده است و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصول ساخت کشور مکزیک بوده و با فرآیند جالبی، لاغری را برای هر شخصی امکان پذیر می کند. این قرص، ابتدا آب موجود در بین سلول ها را از بین برده و سپس سموم موجود در آن را نیز دفع می کند. در طی چنین فرآیندی، چربی های بدن به طور موثری از بین رفته و شکل و شمایل بدن باریک می شود.

مکانیسم اثر قرص لاغری هرموس

مکانیسم اثر قرص لاغری هرموس بسیار جالب است. این قرص های لاغری، عوارضی ندارند و با مصرف آن ها، چربی های موجود در شکم، پهلو و ران کاهش پیدا کرده و هم از نظر وزنی و هم از نظر سایزی، شخص دچار کاهش می شود. علاوه بر این، مصرف این قرص باعث از بین رفتن زیبایی های صورت نیز نمی شود و از این بابت می تواند اظهار خوشحالی نمود. به طور کلی پس از مصرف این قرص، بدن شما حالتی را اعمال می کند که انگار اشتهایی به خوردن غذا ندارید و این پروسه برای بدن، بدین شکل پیش می رود که از چربی های بدن برای مصرف روزانه خود، استفاده کند.
علاوه بر این، قرص لاغری هرموس باعث می شود تحرکات متابولیک در مولکول های چربی بیشتر شده و این دسته از مولکول ها در فرآیندی پر سرعت، به واحد های انرژی و سوخت رسانی، تبدیل شوند. این حالت برای بدن، حکم ورزش کردن را دارد. در واقع با مصرف این قرص ها، به بدن این موضوع را تفهیم می کنیم که در حال انجام ورزش هستیم و باید از چربی های بدن برای دریافت انرژی، استفاده شود.

بهترین قرص لاغری خارجی

۹. قرص لاغری بلوبری

طبق آمار نزدیک به ۳۰ میلیون نفر در ایران مبتلا به چاقی و اضافه وزن هستند. اضافه وزن علاوه بر به وجود آوردن انواع بیماری های قلبی و عروقی، مفصلی و کبدی، می تواند موجب کاهش اعتماد بنفس فرد شود و زندگی اجتماعی او را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابرین لازم است جهت حل مشکل اضافه وزن روشی مناسب در پیش گرفته شود. یکی از روش های کاهش وزن، استفاده از قرص های لاغری با منشا گیاهی است تا علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، فرد دچار عوارض مصرف قرص های شیمیایی نشود.

بلوبری یک میوه چربی سوز طبیعی به حساب می آید که معمولا جهت کاهش وزن و لاغری مورد استفاده افراد مختلف قرار می گیرد. بلوبری Blueberry با نام زغال اخته آبی نیز شناخته می شود. بلوبری میوه ای است که در ایران چندان شناخته شده نیست و افراد کمی ار آن استفاده می کنند. قرص لاغری بلوبری (کپسول لاغری بلوبری) از این میوه ساخته شده است و می تواند با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

۱۰. قرص لاغری تنوئید ریتارد

قرص لاغری تنوئید ریتارد با نام علمی دی اتیل پروپیون و نام تجاری تنوئید، محصول کشور آلمان است. قرص لاغری تنوئید ریتارد، داروی محرکی می باشد که برای کاهش وزن تجویز می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. فقط کسانی قرص لاغری تنوئید ریتارد را می توانند مصرف کنند که توسط پزشک معاینه شده باشند و تنها بعد از تصمیم پزشک (تصمیم برای استفاده از این قرص)، استفاده از این قرص لاغری برای بیمار بی خطر است. هدف از مصرف قرص لاغری تنوئید ریتارد، کمک به جلوگیری از اشتیاق بیمار برای غذا خوردن و کاهش اشتها است. این قرص هم چنین باعث تقویت سطح انرژی (افزایش سطح انرژی) در فرد می شود. مصرف قرص لاغری تنوئید ریتارد، با عوارض جانبی همراه است و در بعضی از بیماران، انتخابِ سالم و بی خطری برای درمان ِچاقی نمی باشد.

آگاهی از موارد منع مصرف، عوارضِ جانبی و اطلاعات دیگری در مورد قرص لاغری تنوئید ریتارد، برای بیمارانی که علاقه دارند از این قرص لاغری استفاده کنند بسیار مهم است. این آگاهی به آن ها کمک می کند تا از افزایش وزن بیشتر جلوگیری کنند و باعث سرعت بخشیدن به کاهش وزن می شود. این قرص لاغری در کنار یک برنامه ی مدیریت وزن کامل و مناسب، در نظر گرفته شده است.

بهترین قرص لاغری در آمریکا

۱۱. قرص لاغری پلاتین

قرص لاغری پلاتین (30عددی) (Platin) محصول کشور اسپانیا یک فرآورده مخصوص کاهش وزن است که از طریق کاهش شدید اشتها و چربی سوزی منجر به لاغر شدن سریع فرد مصرف کننده و کاهش سایز قابل توجه در طول دوره مصرف می شود. قرص لاغری پلاتین (30عددی) (Platin) فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث میشود تا ملکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شود.

قرص لاغری پلاتین (30عددی) (Platin) با کاهش اشتهای ایجاد شده منجر به اجبار بدن به مصرف از چربی های اضافی می شود و به این ترتیب به سالم ترین روش ممکن موجب کاهش وزن و لاغری می گردد.

۱۲. قرص لاغری چیاسید

قرص لاغری چیاسید (۳۰ عددی) (Chia Seed) تولید کشور اسپانیا و از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. قرص چیاسید سال های طولانی ست که به عنوان یکی از بهترین مکمل های کاهش وزن استفاده می شود.دانه های چیا منبع عالی برای ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می باشد که برای سلامتی بسیار مفید است.

قرص لاغری چیاسید (۳۰ عددی) (Chia Seed) دارای دانه های چیا که حاوی مقادیر بالای فیبر می باشد که منجر به بهبود سیستم گوارشی و هضم و دفع سریع غذا می گردد. اما چیاسید عموما با خاصیت جذب آب بالای خود شناخته می شود. این دانه ها قادرند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در نتیجه مصرف مقدار کم آن همراه با آب باعث پر شدن معده و احساس سیری خواهد شد. در نتیجه شما با یک روش کاملا سالم لاغر خواهید شد و به اندام دلخواه تان دست پیدا می کنید.

جدیدترین و بهترین قرص لاغری

۱۳. قرص لاغری اسلیم انجل

قرص لاغری اسلیم انجل (۳۰ عددی) (Slim angel) توسط Gym Angel توسط یک شرکت مکمل تولید می شود که محصولات خود را منحصراً برای زنان به بازار عرضه می کند. قرص انجل اسلیم تولید کشور آمریکا است.

تا حد زیادی مهمترین جنبه هر مکمل ، مواد موجود در آن است این محصول با افزایش مقدار چربی که به عنوان منبع سوخت استفاده می‌شود ، کاهش گرسنگی و ولع مصرف آنها و همچنین حمایت از کاهش وزن آب ، در کاهش وزن به زنان کمک می‌کند. همچنین کمک به افزایش سطح انرژی را می باشد .این محصول زنانی را هدف قرار داده است که اضافه وزن دارند و می خواهند با کاهش کالری ، ورزش و احتباس آب دست و پنجه نرم کنند.

بیایید ببینیم آیا مواد تشکیل دهنده واقعا می توانند این را تحویل دهند. قرص لاغری آنجل اسلیم هم چنین نقش موثری در کاهش آب احتباس شده در بین بافت ها، افزایش انرژی، بهبود سیستم گوارشی، کاهش کالری دریافتی و … دارد.

۱۴. قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ (۶۰ عددی) محصول شرکت MSH آلمان یک قرص لاغری بسیار قدرتمند و دارای ترکیبات گیاهی می باشد. قرص جی سی دارای خواصی مانند کاهش اشتها، چربی سوزی قوی، کاهش توده چربی های شکم و پهلو، حفظ زیبایی و طراوت صورت و افزایش فعالیت متابولیک بدن می باشد. قرص لاغری جی سی نیازی به ورزش و رژی غذایی ندارد و لاغری ایجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

۱۵. قرص لاغری ایزی اسلیم

قرص لاغری ایزی اسلیم محصول کشور اسپانیا یک فرآورده مخصوص کاهش وزن است که از طریق کاهش شدید اشتها و چربی سوزی منجر به لاغر شدن سریع فرد مصرف کننده و کاهش سایز قابل توجه در طول دوره مصرف می شود. کاهش اشتهای ایجاد شده توسط کپسول لاغری ایزی اسلیم منجر به اجبار بدن به مصرف از چربی های اضافی می شود و به این ترتیب به سالم ترین روش ممکن موجب کاهش وزن و لاغری می گردد. کپسول لاغری ایزی اسلیم فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث میشود تا ملکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شود.

۱۶. قرص لاغری ادیوس

قرص لاغری ادیوس (Adios) یک قرص کاهش وزن گیاهی محصول کشور اسپانیا است که روشی مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن ارائه می دهد. ادیوس در زبان اسپانیایی به معنای خداحافظی است و نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم. قرص ادیوس با تمرکز بر متابولیسم شما با سرعت بخشیدن به میزان تبدیل چربی ذخیره شده به انرژی و سوزاندن کالری در این فرآیند کار می کند. با این وجود باید تأکید کرد که ادیوس تنها درصورتی که با رژیم های غذایی کم کالری و برنامه های ورزشی مناسب بکار گرفته شود، نتیجه خواهد داد.

۱۷. قرص لاغری تیتانیوم

قرص لاغری تیتانیوم محصول کشور اسپانیا یکی از جدیدترین محصولات گیاهی جهت کاهش وزن و کاهش اشتها می باشد. این قرص با استفاده از عصاره های گیاهان دارویی کشت شده در استان یون نان (Yunnan) چین که به عنوان پادشاهی گیاهان دارویی جهان شناخته می شود، اثرات قابل توجهی در کاهش وزن و بهبود زیبایی دارد.

کپسول لاغری تیتانیوم از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار جهانی عرضه شده و با توجه به قابلیت کاهش شدید اشتها با مصرف این کپسول لاغری، کاهش وزن متوسط ۴ تا ۸ کیلو در هر دوره با مصرف آن مورد انتظار است.

کپسول لاغری تیتانیوم در بسته بندی ۶۰ عددی عرضه می شود و با توجه به روش مصرف پیشنهادی، در یک دوره یک ماهه مورد مصرف قرار می گیرد.

خرید از فروشگاه آنلاین الماس لاغری

فروشگاه آنلاین الماس لاغری بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی قرص لاغری است. این فروشگاه اگر چه سابقه ای کمتر از ده سال دارد اما در همین مدت کوتاه موفق به اخذ رضایت مشتریان شده است. به همین دلیل بسیاری آن را یک فروشگاه معتبر و مردمی می دانند. بنابراین در بین فروشگاه های آنلاین کشور، الماس لاغری بهترین انتخاب برای خرید قرص های لاغری است. پس افرادی که قصد کاهش وزن دارند می توانند با طیف خاطر محصولات لاغری این فروشگاه را خریداری کنند.

برترین و پرفروش ترین قرص های لاغری موجود در الماس لاغری

بهترین قرص های لاغری در فروشگاه الماس لاغری عرضه می شود. با بررسی گزارشات ثبت شده توسط مشتریان می توان گفت که قرص‌های کاهش وزن گیاهی این فروشگاه بسیار اثرگذار هستند.

لینک فروشگاه

لینک منبع

 

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *